حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : شهید سلیمانی نقشه‌های شیطان بزرگ را نابود کرد و راه او همان راه امام راحل است.

وی ادامه داد : آمریکا بزدلانه و در شب، فرمانده منطقه را ترور کرد در حالی‌که او از رزمندگان بدون مرز بود و در هر جا به کمک مظلومان می‌رفت و برایش شیعه و سنی و ایزدی فرقی نمی‌کرد زیرا اسلام می‌گوید حتی اگر به حیوان ظلم می‌شود جلویش را بگیرید.

امام جمعه نوشهر گفت : همچنان‌که رهبر ما توصیه کرده است، ملت ما باید قوی شود و یکی از راه‌های قوی شدن، افزایش معنویت و اتکا به داخل و افزایش توان اقتصادی و نظامی است و در کنار ایمان باید مسلح به سلاح روز و عقلانیت باشیم.

وی افزود : مردمِ امروزِ ایران، همان مردمِ اول انقلاب هستند و نسل امروز همان نسل شش بهمن ۱۳۶۰ آمل است که توطئه‌ها را خنثی کرد.

مشایخ گفت : آمریکا نیز اعتراف کرده که مشی رهبر جمهوری اسلامی ایران همان مشی امام راحل بلکه با اطلاعات جدیدتر است.

امام‌جمعه نوشهر افزود : در روز دوم اسفند، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و باید بدانیم انتخابات اهمیت زیادی در کشورمان دارد و میزان و ملاک مقبولیت نظام است.

وی ادامه داد : انتخابات واقعی و تحقق خواست مردم، بعد از انقلاب برگزار می‌شود و یکی از راه‌های قوی شدن کشور، داشتن مجلس قوی است و چنین مجلسی باید پیرو رهبر و تجلی‌گاه عزت ملی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.