آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر افزود: چهره دوم آمریکا، اروپایی‌ها هستند و باید از این کشورهای نوکر استکبار جهانی دوری کرد.

وی خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها و استکبار جهانی حقیر هستند و مسوولان از ارتباط با کشورهای اروپایی قطع امید کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مسوولانی که سال‌های گذشته به اروپا امید داشتند باید استغفار کنند و دیگر مسوولان به اعتماد اروپایی‌ها دلخوش نباشد.

آیت الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت، آحاد مردم و طیف‌های مختلف به دیدگاه‌های این رکن ارزشی در تایید، رد صلاحیت یا احراز نشدن صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: در آستانه دهه مبارک فجر باید این دهه را انقلابی برگزار کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ادامه داد: حضرت زهرا (س) از مردم اخلاص و پیروی از ولایت می‌خواهند و در غیبت امام زمان (عج) باید از دستورهای امام خامنه‌ای تبعیت کنیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه عالم و آدم مدیون حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و در روایت‌ و احادیث مختلف در ارتباط با جایگاه ایشان مطالبی ارزنده توسط حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) نقل شده است، اضافه کرد: در آیین‌های سوگواری فاطمیه در استان سمنان ، شیعیان و دلدادگان امام معصوم (ع) سنگ تمام بگذارند.

وی گفت: توکل در بین آیات قرآن کریم دارای ارزش قابل توجه است و آیات الهی در این کتاب آسمانی بندگان خدا را در انجام امور با اتکا به خداوند توصیه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: بندگان خدا برای رفع مشکلات و یا موفقیت باید تلاش کنند اما نتیجه کار را به خدا بسپارند و با توکل به خدا می‌توان مسیر راستی و حقیقت را پیدا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.