حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: قوی شدن در همه ابعاد از جمله نظامی و اقتصادی در برابر تهدیدات دشمنان ایجاد بازدارندگی می کند و این نکته مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: رونق تولیدات داخلی با پیاده کردن برنامه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است و نباید اینگونه تصور کرد که این برنامه به معنای قطع ارتباط با جهان است بلکه هدف رهایی از وابستگی اقتصادی و ایجاد خودکفایی است.

وی تاکید کرد: نباید در برابر دشمنان ضعف و عقب نشینی نشان دهیم زیرا اگر یک قدم به عقب برگردیم، آنها جسورتر شده و ۱۰ قدم به پیش می آیند؛ از این رو باید با تدبیر و اتحاد پشت سر رهبر معظم انقلاب یک صف واحد در برابر بدخواهان و دشمنان باشیم.

امام جمعه ساوه در مورد مشکلاتی که برای میزبانی تیم های فوتبال باشگاهی کشور در رقابت های آسیایی ایجاد شد، افزود: همه این مسائل از نفوذ منطقه ای ایران گرفته تا نرخ ارز و ورزش فوتبال را بهانه ای برای ایجاد نارضایتی و قراردادن مردم در برابر نظام اسلامی قرار داده اند که باید هوشیاری مسئولان و همراهی مردم، مراقب این جریان ها باشیم.

وی در مورد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: دشمنان از این ماجرا قصد موج سواری و کاستن از شیرینی اقتدار عملیات موشکی علیه پایگاه امریکائی ها را داشتند اما پذیرش فداکارانه مسئولیت از سوی فرمانده هوافضا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی داغدیدگان، ترفندهای دشمنان راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام حسینی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین نماز جمعه باشکوه به امامت رهبر انقلاب، گفت: مردم ایران با این حضور پرشور بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی و جبهه مقاومت تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال، گفت: شورای نگهبان امین مردم است و باید از ورود مفسدین و افراد ناصالح به خانه ملت جلوگیری کند اما در این راه باید تقوای الهی و عدالت رعایت شود.

آیین نماز جمعه در چهار شهر تابعه شهرستان ساوه (ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه) برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.