علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان، ابراز داشت: شاخص قابل درک و فهم در دنیا حضور پرشور مردم پای صندوق رای است که می‌توانند بر تصمیم‌گیری‌ها نیز موثر باشند.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم پای صندوق رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین کننده سرنوشت و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

وی بیان کرد:  بیست و چهارم بهمن امسال زمان آغاز قانونی تبلیغات داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و لازم است داوطلبان و طرفداران آن ها قوانین مراحل مختلف انتخابات را مد نظر قرار دهند.

به گفته استاندار سمنان ، یادآوری رویدادها به بازآفرینی سرمایه اجتماعی منجر می‌شود و باید در برنامه‌ریزی ها مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه فضای محافل دینی و دهه فجر تحت تاثیر انتخابات نباشد، یادآور شد: سخنرانان در محفل‌های مذهبی و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراقب سخنرانی‌های خود باشند تا دلخوری ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه سخنرانان باید دغدغه نظام داشته باشند و به پایداری آن کمک کنند، اضافه کرد: سخنران‌ها در محفل ها به عظمت حرکت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن پای طاغوت که منشا تحولات در منطقه بود، اشاره کنند.

آشناگر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری  خاطرنشان کرد: برخی روزهای سال به دلیل تاثیر در مسیر انقلاب یوم الله هستند و باید در جامعه گرامی داشته شوند.

وی تاکید کرد:  دستاوردها انقلاب برای جوانان و نسل امروز که درکی از فضا و شرایط انقلاب ندارند تبیین شود که این کار سختی است و متولیان باید با ظرافت هنری  به این مقوله بپردازند.

استاندار سمنان تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپیما، قلب مردم را جریحه دار کرد و رویداد تلخی بود، اما باید به برکات این روزهای تلخ نیز پرداخته شود.

 وی اظهار داشت: یکی از برکات خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقویت اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران بود و حضور میلیونی مردم در آیین تشییع این شهید بزرگوار و همراهانش گواه این گفته است.

آشناگر گفت: محکم‌ترین پاسخ ملت مسلمان به اقدام سخیف آمریکا در شهادت سردار سلیمانی و همراهانش حضور پرشور مسلمانان در تشییع وی در ایران و عراق  بود که کام انقلاب را شیرین کرد.

افتتاح و کلنگ زنی ۷۰۰ طرح عمرانی استان سمنان در دهه فجر امسال

استاندار سمنان گفت: حدود ۷۰۰ طرح عمرانی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۷۰۰ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی دهه فحر امسال در استان سمنان ۶۰۰ طرح افتتاح و ۱۰۰ طرح کلنگ زنی می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: ۶۰۰ طرح با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۰۰ طرح با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.