رحمدل بامری روزسه‌شنبه در مراسم ویژه ۵ آذر به مناسبت هفته بسیج در سپاه چابهار اظهار داشت: بسیج نهاد مقدسی است که با حضور خود در تمام امور، کشور و جامعه را از بحران‌ها نجات داده است.

وی افزود: در مقابل تمام شرایط تامینی و تهدیدی بسیج سینه سپر کرده و توانسته است کشور را با فرامین مقام معظم رهبری هدایت و دشمن را مایوس کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تمام زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار چابهار تصریح کرد:  براساس قانون از رای مردم به طور ۱۰۰درصد صیانت خواهیم کرد و با اقتدار و افتخار فردی را که خود مردم  انتخاب کنند با سیر تمام مراحل قانونی معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: ثبت نام داوطلبان از روز یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت و  در این مدت همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر کار نام نویسی انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار نیز اظهار داشت: هفته بسیج و فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین را که در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رح) تشکیل شد را گرامی می داریم.

سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان افزود: بسیج مستضعفین با حضور چهل ساله خود در تمام عرصه های کشور اعم از دفاعی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، خدمات رسانی، امداد رسانی و هر صحنه ای که نیاز بوده حضور فعال داشته است.

وی گفت: نخستین صحنه ای که از بسیج بکار گرفته شد در عرصه جهاد و شهادت و دفاع از اسلام و میهن اسلامی بوده که به نام هشت سال دفاع مقدس نام‌گذاری شده است اگر این اراده بسیجی نمی بود قطعا پیروزی در هشت سال دفاع مقدس به ارمغان نمی آمد.

سرهنگ پوراحمدیان ادامه داد: بعد از دفاع مقدس با فرامین مقام معظم رهبری بسیج با تشکیل اقشار مختلف برای اداره امور کشور گسترش یافت و با تشکل های بسیجی همچون بسیج جامعه پزشکی، بسیج جامعه مهندسی، بسیج فرهنگیان، گروه های سازندگی جهادی که در حال خدمت رسانی به مناطق محروم می باشند بر خواسته از بسیج هستند.

وی از حضور فعال بسیجیان و مسوولان در برنامه های هفته بسیج قدردانی کرد.

مراسم چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین در سالن شهید فهمیده چابهار با حضور مسئولان اداری، اعضای شورای شهر، علمای اهل تسنن و تشیع و بسیجیان شهرستان چابهار برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.