به گزارش ایرنا؛ بهره برداری از خانه بهداشت روستای زعفران کلا در بخش گتاب با اعتباری دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ، افتتاح طرح هادی روستای گردرودبار در بخش بندپی شرقی با اعتباری ۱۰میلیارد ریال، افتتاح ساختمان دهیاری روستای هلال کلا در بخش لاله آباد با اعتباری معادل سه میلیارد ریال از جمله طرح هایی بوده که به بهره برداری رسید.

 همچنین در این روز  بهره برداری از آسفالت روستای بیجی کلا در بخش لاله آباد با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح کارخانه شالیکوبی  در روستای گله محله با اعتباری معادل ۵۷ میلیارد ریال و نیز افتتاح چاپخانه موسوی در روستای مرزبال با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بوده که امروز به بهره برداری رسیده است.

فرماندار بابل در مراسم افتتاح خانه بهداشت زعفران کلای بابل گفت: افتتاح این طرح ها نشان می دهد که علی رغم محدودیت ها، دولت در خدمت رسانی به مردم مصمم است.

قربانعلی ولیزاده بورا  افزود:بر اساس سیاست های  استاندار مازندران، مدیران شهرستان بسیار تلاش می کنند تا ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشند که این امر کارآمدی نظام را ارتقاء می بخشد .

وی اظهارداشت : نقش خیرین بابلی در ارتقاء زیرساخت در حوزه آموزشی و درمانی در این شهر بسیار بالاست و خیران در این بخش کارنامه  درخشانی دارند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد که همزمان با هفته گرامیداشت دولت تعداد ۴۷ طرح در ان به بهره برداری خواهد رسید.

۷۳۴۳/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.