شکور صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دسترسی به دام بهداشتی، ارتقای بهداشت عمومی و رفاه حال شهروندان از مهمترین اهداف تعیین این نقاط برای عرضه و فروش دام زنده در روز عید سعید قربان است.

وی افزود: نقاط تعیین شده شامل شهرک بهاران ابتدای ۱.۱۷ (سه راه تانکر سازی)،  میدان ۱۲ فروردین (پارک لاله)، کمربندی آبیدر(انتهای تکیه چمن)، بلوار دکتر حسینی (محله چوب فروشان)، شهرک مولوی روبروی جایگاه سی ان جی، کشتارگاه صنعتی دام و میدان عرضه دام زنده در پنج کیلومتری جاده سنندج - کامیاران است.

مدیر نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: اکیپ های خدمات شهری نیز در محل عرضه و فروش دام زنده مستقر هستند و نسبت به تنظیف و شستشوی محل های در نظر گرفته شده اقدام می کنند.

 وی تاکید کرد: به غیر از مکان‌های تعیین شده اجازه فروش دام زنده در سطح شهر داده نخواهد شد.
 

نظارت ۶۶ اکیپ ثابت وسیار دامپزشکی بر مکان های ذبح دام
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان نیز با اشاره به نظارت ۶۶ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی بر مکان های ذبح دام در استان گفت: از این تعداد ۲۷ اکیپ ثابت و ۳۹ اکیپ سیار است که کار نظارت بر دام‌های قربانی را انجام می‌دهند.
ناصر مخدوم اظهار داشت: نیروهای نظارتی دامپزشکی در قالب این اکیپ‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۳ روز عید قربان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستنتد.

وی از مردم استان خواست در صورت تصمیم برای ذبح دام قربانی و برای محافظت از سلامتی شهروندان و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین دام وانسان قبل از ذبح دام، آن را توسط اکیپ‌های این شبکه مورد معاینه قرار دهند.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.