به گزارش ایرنا، کلینیک دیابت، طرح هادی روستای آلوکنده، آبیاری تحت فشار باغات و طرح آب شرب بخش مرکزی با اعتبار حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی و بهره برداری شدند.

کلینیک دیابت نکا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، طرح هادی روستای آلوکنده با اعتبار یک میلیارد تومان، آبیاری تحت فشار باغات با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان و افتتاح طرح آب شرب بخش مرکزی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

فرماندار نکا در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: هفته دولت، هفته ای مهم برای بیان عملکرد و ارائه خدمت به مردم است و باید با الگوبرداری از دو شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم تلاش شود.

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: شهرستان نکا دارای مدیران توانمند و کوشا در بخش های مختلف است و با همدلی و تعامل انجام شده با مدیران، شاهد توسعه ای مناسبی در اجرای طرح های عمرانی و ایجاد آرامش در جامعه هستیم.

وی گفت: دولت تدبیر و امید علی رغم فضای نامناسب اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان خارجی، با تمام توان در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کرده و توانسته در این راستا موفق باشد و ما هم در شهرستان نکا با تمام توان برای برون رفت از مشکلات با استفاده از توان مدیران تلاش می کنیم تا شاهد برون رفت از برخی از مشکلات احتمالی باشیم.

   ۷۳۳۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.