در نخستین روز از هفته دولت در مجموع ۹۴ طرح در شهرستان درمیان، ۲۰ طرح در شهرستان طبس و هفت طرح در شهرستان سربیشه افتتاح و به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این طرح‌ها حدود ۱۴ هزار خانوار استان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

۶۴ واحد مسکونی و سرویس بهداشتی در قالب طرح توانمندسازی روستاهای جلاران، ذکری و گل‌نی شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح گازرسانی به ۱۵ روستا و ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی، بهره‌برداری از روکش آسفالت گرم محور بیرجند – اسدیه و افتتاح یک واحد گلخانه در مجتمع گلخانه‌ای درمیان از دیگر پروژه‌هایی بود که در نخستین روز هفته دولت با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به ۹ واحد تولیدی و صنعتی، افتتاح مخزن یکهزار مترمکعبی روستای خسرو آباد طبس، بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی کلاته ملا طبس، افتتاح آسفالت ۹ روستای بخش مرکزی طبس و افتتاح رستوران و مهمانپذیر از جمله پروژه‌هایی بود که در شهرستان طبس بهره‌برداری شد.

افتتاح آسفالت معابر شهر سربیشه، افتتاح منزل یک مددجو در روستای سلم‌آباد و جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر  سه روستای بخش مرکزی سربیشه از جمله پروژه‌های این شهرستان در نخستین روز از هفته دولت در خراسان جنوبی بود.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.