مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی روز شنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت: امسال روکش آسفالت گرم 8.5 کیلومتر از محور بیرجند - اسدیه در بخش گوگچین_ منصوآباد انجام شده است.

جعفر شهامت افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال 100 کیلومتر روسازی، 130 کیلومتر روکش حفاظتی و 15 کیلومتر فوکسیل به ارزش 33 میلیارد تومان در شهرستان های استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اضافه کرد: این پروژه ها از محل تکمیل اعتبارات 97 انجام شده و برای پروژه های 98 و بازسازی سیل نیز به دنبال انتخاب پیمانکار هستیم.

استاندار خراسان جنوبی امروز در نخستین روز از هفته دولت به منطور افتتاح پروژه های هفته دولت به شهرستان درمیان سفر کرد.

حضور در مزار شهدای شهر قهستان، حضور در جمع مردم خونیکسار ، بهره برداری از 15 پروژه گازرسانی به روستاها، بهره برداری از 12 پروژه صنعتی و افتتاح مجتمع آبرسانی در شهرستان درمیان از جمله برنامه های این سفر است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

 8393 * 6054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.