ابراهیم امامی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان نیر گفت: در کنار انتقاد انتظار از فعالان رسانه ای این است که خدمات نظام و دولت را نیز به  مردم اطلاع رسانی کرده و مایه امید در جامعه شوند، رسانه‌ها می‌توانند یاریگر دستگاه‌های اجرایی  بوده و مدیران را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

وی بیان کرد: باید از هرگونه فضاسازی غیرواقعی پرهیز شود زیرا که جامعه از  رواج شایعه و التهاب آسیب می بیند، انتقاد سازنده خبرنگاران باعث پیشرفت و توسعه و اهانت‌، تهمت‌ها موجب تخریب افراد و ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه می‌شود.

او تاکید کرد که حمایت از قلم و اصحاب رسانه از اهداف اصلی دولت و تدبیر و امید است.

امامی به دستاوردهای دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: گردشگری محور توسعه این شهرستان بوده و در این راستا گام‌های موثری برداشته شده و نمونه بارز آن احداث مدرن‌ترین آبدرمانی و هتل پنج ستاره در نیر است.

در این آیین  شهرام اصالت خبرنگار ایرنا در شهرستان نیر به نمایندگی از خبرنگاران گفت:رسانه‌ها و اصحاب رسانه در اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان نقش مهمی برعهده دارند.


اصالت نیری  اظهار کرد: رسانه‌ها همچنین به عنوان ناظر اجتماعی نقش مهمی در به تصویر کشیدن کمی ها و کاستی ها و تلاش دست اندرکاران برای رفع آنها دارند، خبرنگار نسبت به جامعه، تعهد اخلاقی دارد و مانند ناظری بی طرف به دور از حُب و بُغض مسایل را رصد می کند.

در این جلسه از خبرنگاران  ایرنا و صداو سیما و  فعالان اجتماعی و فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.