به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس زارع روز دوشنبه در نخستین نشست خبری پس از انتصابش در این  سمت افزود : مدیران باید پیش از پیگیری قانونی  در موارد اختلافی با رسانه ها، پاسخگویی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد : مدیران از لحاظ قانونی باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و جهت تنویر اذهان عمومی باشند.

زارع با استقبال از نقد منصفانه رسانه ها اظهار داشت : رسانه ها نقد منصفانه از عملکرد مدیران داشته باشند و مدیران نیز از این رویه استقبال کنند تا زمینه توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.

وی با اعلام این که در مازندران حدود ۵ هزار ۵۰۰ رسانه فعالیت دارد که حدود ۹۰ درصد آنها  در حوزه فضای مجازی کار می کنند، افزود: استان ما در حوزه رسانه رتبه دوم کشور را دارد و متناسب با این جایگاه نیر باید مورد توجه قرار گیرد.

جشنواره مطبوعات و هدیه روز خبرنگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین گفت که در سال‌ جاری برنامه هفته خبرنگار از ۱۴ مرداد شروع شد و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت که جشنواره تجلیل از خبرنگاران در قالب استانی ۱۹ مرداد ماه در محمود آباد برگزار می شود.

زارع اظهارداشت : در این جشنواره از خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه استان تجلیل می شود.

وی اضافه کرد : جشنواره تجلیل از خبرنگاران ساری نیر ۱۷ مرداد ماه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

زارع برگزاری جشنواره های متعدد و بیمه خبرنگاران را از برنامه هایش اعلام کرد.

مازندران حدود ۶۰۰ خبرنگار دارد.

۶۹۸۲ /۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.