به گزارش ایرنا، اکبر اسکندری نژاد روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و سرپرستان رسانه های استان قزوین با استاندار افزود: خانه مطبوعات و رسانه ها باید به سوی خوداتکایی و خودگردانی پیش بروند.
وی اضافه کرد: برقراری دوباره یارانه های مطبوعات که مدتی است به دلیل مشکلات مالی قطع شده یکی از درخواست های اصحاب رسانه استان می باشد که پیگیری آن هستیم اما هنوز در این خصوص گشایشی نداشته ایم.
این مسئول در خصوص بیمه خبرنگاران نیز گفت: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داده است به زودی تمامی اصحاب رسانه که براساس شاخص های این وزارتخانه معرفی می شوند، زیرپوشش بیمه قرار خواهند گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: 107 رسانه مکتوب در استان فعال هستند که مجوز 50 فقره نشریه استانی پس از استقرار دولت یازدهم صادر شده است.
وی ادامه داد: 2 نشریه الکترونیکی علمی تخصصی وابسته به دانشگاه ها داریم و 40 فقره نمایندگی نشریات سراسری، یک پایگاه خبری و 13سرپرستی خبرگزاری ها در استان فعالیت دارند.
اسکندری نژاد از کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان نشریات خبر داد و گفت: پروسه صدور مجوز نشریات که در دولت های قبل حداقل سه تا پنج سال طول می کشید طی دولت یازدهم و دوازدهم به حداقل پنج ماه و حداکثر یکسال کاهش یافته است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.