مدیرکل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مازندران از استان های پیشرو در بخش تبلیغات است و خدمات مختلفی در این حوزه ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود اسعدی، مدیرکل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری میدانی کشور در بهشهر، کارعای تبلیغاتی را گامی برای توسعه و پیشرفت دانست.

وی گفت: با توسعه جوامع و تکنولوژی همه ما نیازمند استفاده از رسانه های نوین هستیم و در ایت بخش  تلویزیون شهری نی تواند کمک کار واحدهای تولید برای توسعه بیشتر باشد.

اسعدی افزود: نصب تلویزیون شهری به عنوان یک رسانه نوین در بهشهر می تواند کمک کار واحدهای تولیدی برای تبلیغات کالا و خدمات و کارکرد باشد.

این مسوول، مدیریت شرکت های تبلیغاتی در کشور را از برنامه های مهم اعلام کرد که برنامه ریزی های مختلف در این حوزه انجام و به روز رسانی اطلاعات و آموزش ها با قوت در دستور کار است.

محمد ترابی سرمایه گذار این طرح هم استفاده از تکنولوژی را  لازمه توسعه و پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد: برای ورود به مسائل اقتصادی دنیا، ایجاد یک زبان مشترک تبلیغی برای معرفی کالای اقتصادی امری مهم و ضروری است و تلویزیون شهری یکی از این زبان های گویاست.

وی افزود: ایجاد احساس امنیت برای سرمایه گذار از مسائل مهمی است که می تواند با کمک سرکت های تبلیغاتی و تبلیغات مناسب اجرایی شود.

ترابی همچنین از شرکت های تبلیغاتی بعنوان کلینیک اقتصادی نام برد که می توانند خدمات شایانی در بخش راهنمایی و مشاوره های به بنگاهای اقتصادی ارائه دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.