به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه شهرستان نوشهر در این آئین گفت: انقلاب اسلامی با حمایت اقشار مختلف مردم به رهبری حضرت امام و تائیدات الهی پیروز شد و برای کشور به ویژه نظامیان عزت و سربلندی به همراه آورد.
حجت الاسلام محمود مشایخ افزود: با پیروزی انقلاب ارتش از تحت سلطه یک فرد مستبد به زیر پوشش تفکر اسلامی درآمد و در این وضعیت هر تلاش و فعالیتی که امروز صورت می گیرد با تبعیت از دین الهی یک عبادت محسوب شده و فرهنگ شهادت و ایثار رواج یافت.
امام جمعه نوشهر با اشاره به حضور 45 هزار مستشار امریکایی در قبل از انقلاب در ایران، گفت: نظامیان ارتش در هر رده ای بدون اجازه این مستشاران نمی توانستند نظر داده و یا تجهیزات را بررسی کنند.
وی افزود: امروز ارتش انقلاب اسلامی حافظ منافع مردم و جمهوری اسلامی است ولی در قبل از انقلاب به عنوان یک ژاندارم از منافع استعمار حمایت می کرد.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نیز در این آئین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: خودباروی مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است که برروی مردم منطقه تاثیر گذاشت و موجب به وجود آمدن انقلاب های عربی شد.
ناخدایکم کریم مصدری رشیدی افزود: امام با هدایت الهی خود پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و امروز تحریم های چهل ساله دستاوردهای مهمی در ابعاد علمی و نظامی را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: تفکر امام و انقلاب اسلامی موجب ایستادگی نظامی کشور در هشت سال دفع مقدس در برابر چهل کشور بزرگ و قدرتمند دنیا شد.
در پایان این آئین ضمن اهدای جوایز به شماری از خانواده های شهدا ، بازنشستگان ، کادر اداری و افسری این دانشگاه در ادامه نیروهای حاضر در میدان نیز رژه رفتند.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.