به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار مسئولان و مدیران استان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب جز اجرای عدالت هیچ چیز مردم را قانع نمی کند و مسئولان این مهم را باید به عنوان محور انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به وجود ما نیازی ندارد بلکه ما به آن نیاز داریم تصریح کرد: انقلاب به تنهایی مقابل جنگ های روانی، فرهنگی و اقتصادی می ایستد و انقلابیون بر این مهم باور دارند اما عده ای کم استعداد هم درگیر هجمه های روانی دشمن می شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکایی ها که روزی ناو را به سمت کشورها به حرکت در می آوردند و قدرت نمایی می کردند امروز خود را در مقابل این انقلاب ضعیف می بینند و مسئولان هم به برکت این نظام باید در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و مطمئنا عده ای هم که خیانت می کنند رسوا خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه رفتار و منش امام خمینی (ره) باید برای مسئولان الگو باشد افزود: حضرت امام با ایمانی که داشت هیچ وقت تردید و ترس در دل جای نداد و نوارهای درس خارج ایشان در عراق را که گوش می دهی انگار در اوج قدرت سخن می گفتند در حالی که در تبعید و زیر نظر نیروهای امنیتی عراق، آمریکا، شوروی و صهیونیست ها بودند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: ریشه های انقلاب اسلامی در کتاب کشف الاسرار و در 19 سالگی امام راحل رقم خورد زیرا این مرد بزرگ راهی بزرگ را انتخاب کرده بود و در آزمایشی که در پیش داشت، سربلند شد.
وی یادآور شد: راه امام زمینه ای برای ظهور حضرت حجت بود و در آیات و روایات هم بارها تاکید شده که فردی از قم قیام خواهد کرد و آیت الله شاه آبادی استاد امام بارها به ایشان گفتند که آن قیام کننده شما هستید.
امام جمعه بیرجند گفت: این همان مساله ای است که درباره ظهور حضرت حجت (عج) غرب می خواهد پنجه در پنجه خدا بزند و مقابل منجی عالم بشریت بایستد اما در این دهکده جهانی و نظام دوقطبی حق و ظلم، باید حواسمان جمع باشد که مال، فکر، اندیشه و زبانمان در راه حق حرکت می کند یا دنباله رو ظلم، آمریکا و صهیونیسم است.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی مسئول انقلابی باید عالم به زمان باشد زیرا در حالت عادی قرار نداریم و ممکن است در مقابل هجمه های دشمن و امتحانی که در پیش است، سربلند نباشیم.
مسئولان، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه 11 بهمن ماه در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.