امیر سید حسام هاشمی، شامگاه پنجشنبه در جمع خانواده های شهدا و مسوولان استان یزد افزود: وحدت ملت و ولایتمداری آنها در 40 سال گذشته موجب شکست توطئه های استکبارجهانی و حامیان منطقه ای آنها شده است.
وی ادامه داد: ما باید همیشه قدردان ایثار و گذشت بی نظیر شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان باشیم و برای تحقق اهداف و آرمان های نورانی آنها لحظه ای دست از ولایت فقیه و ارزش های دینی و انقلابی بر نداریم.
این مسوول تصریح کرد: دشمن اسلام از اتحاد و همدلی ملت مسلمان ایران و اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه بیزار است زیرا می داند در برابر وحدت این ملت که شهادت برایش سعادتی بزرگ است، تمام نقشه ها و توطئه ها محکوم به شکست خواهد بود.
هاشمی با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی که معجزه قرن نام گرفت با هدایت مدبرانه حضرت امام (ره) شکل گرفت و جوانان انقلابی میهن با اطاعت محض از مقتدای خویش به استقرار حکومت اسلامی در ایران کمک بزرگی کردند.
هاشمی به اهمیت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال اشاره کرد و مشارکت گسترده مردم ولایی و انقلابی را در کنار مسوولان نظام خواستار شد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.