به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) افزود: برگزاری این همایش نشانگر این است که هیچ اختلافی بین نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حول محور ولایت یک هدف مشترک دارند و آن هم عزت و سربلندی اسلام و قرآن و مقابله با استکبار و ظالمان است.
وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام باعث عزت و سربلندی مسلمانان و جامعه می شود، بیان کرد: با پیروی نیروهای مسلح از ولایت فقیه و مدیریت مدبرانه، عالمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری ما شاهد هستیم که خوشبختانه در طول این 38 سال هیچ اختلافی بین نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.
وی با تبریک دهه فجر اضافه کرد: بیعت همافران ارتش با حضرت امام (ره) در زمان انقلاب نشان دهنده بصیرت و ولایی بودن آنها بود که در آن ایام غبارآلود و خفقان به مردم، انقلاب و کشور خود پشت نکردند.
آیت الله عاملی گفت: ارتش فرزندان مردم است و مورد وثوق امام خمینی (ره) بود به طوری که امام بعد از پیروزی انقلاب زمزمه هایی مبنی بر انحلال ارتش را در نطفه خفه کرد و نگذاشت این تفکر عملیاتی شود.
امام جمعه اردبیل افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران به یکی از ایالت های آمریکا تبدیل شده بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی کشور به عزت رسید.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: از زمان شاه اسماعیل صفوی تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران 60 درصد از خاک ایران به بیگانگان واگذار شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 57 با ایثار و فداکاری جوانان یک وجب از خاک کشور به دشمنان و بیگانگان واگذار نشده است.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم سپاه توسط آمریکا و غرب بیان کرد: این تحریم ها اهمیت و جایگاه سپاه در دفاع از کشورمان را نشان می دهد.
وی گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشورمان باعث افتخار است و دشمنان بدانند نیروهای مسلح ایران همیشه و در همه حال آماده دفاع از ایران اسلامی هستند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.