به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در نشست با رئیس و دیگر مسئولان عقیدتی، سیاسی نیروی مرزبانی استان کرمانشاه افزود: فعالیت های عقیدتی سیاسی جزو فعالیت های اثرگذار و ماندگاری است که تا آخر عمر با انسان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آموزش های دینی و اعتقادی که در قالب مسائل عقیدتی، سیاسی به مخاطبان ارائه می شود تا آخر عمر در زندگی آن ها اثرگذار خواهد بود.
آیت الله علما افزود: پرسنل وظیفه به علت سن پایین خود می توانند هر آموزشی را در ذهن ثبت کنند و اگر این آموزش ها منطقی و اصولی باشد در آینده به آن ها کمک زیادی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان آموزش های عقیدتی از قبیل آموزش های قرآنی، احکام، اخلاق و ... در شکل گیری شخصیت حقیقی آن ها بسیار موثر خواهد بود.
وی گفت: همه ما امروز باید به این افتخار کنیم که در چنین نظامی مشغول به خدمت هستیم و همه وظایف کاری ما در راستای اعتلای اسلام ، قرآن و دستورات الهی نهادینه شده و این موضوع در جهان بی نظیر است.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز فرمانده کل قوا در ایران مجتهدی است که بنا بر اعتراف جهانیان تنها در خط اسلام و قرآن دستور و خط مشی صادر کرده است و این افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح ما محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.