در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید های کشور، تیم های امید نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل مغلوب حریفان خود شدند.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه نساجی در قائمشهر میزبان تیم قدرتمند تراکتور سازی تبریز بود. این دیدار که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، در نهایت امیدهای نساجی با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب میهمان تبریزی خود شدند.

تک گل نساجی را در این دیدار امیرحسین عاشوری در نیمه دوم به ثمر رساند؛این بازیکن یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

عصر امروز، تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه تختی جم به مصاف تیم خونه به خونه بابل، دیگر نماینده مازندران رفت؛ این دیدار جذاب و پرگل در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ به سود میزبان به اتمام رسید، تا بابلی ها دست خالی از بوشهر بازگردند.

در این دیدار مهم حامد علیزاده مدافع ملی پوش این تیم و عارف محمدعلیپور گل های خونه به خونه را ثمر رساندند.

ام نکته عجیب و قابل تامل این بازی ،عدم حضور سرمربی تیم خونه به خونه در بوشهر بود؛اینطور که شنیده شد رضا تقوی به دلیل دلخوری از باشگاه و یکی از بازیکنان تیمش، بابلی ها را در این سفر همراهی نکرد.

تیم های نساجی و خونه به خونه با این شکست توفیق چندانی در جدول کسب نکردند و هر کدام فرصت رسیدن به رده های بالای جدول را از دست دادند. نساجی ۱۳ امتیازی در حالی هفته آینده باید به مصاف تیم صدرنشین فولاد خوزستان برود که در صورت کسب نتیجه پیروزی مقابل تراکتور سازی می توانست به صدر جدول صعود کند.

از سویی دیگر تیم خونه به خونه با توجه به شرایطی که در جدول دارد با ۸ امتیازی که کسب کرده به دنبال فرار از منطقه سقوط است. هر دو تیم مازندرانی سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور را در کارنامه خود دارند.

نتایج کامل:

نساجی مازندران ۱ - تراکتور سازی تبریز ۲

ملوان بندر انزلی ۰ - مس رفسنجان ۰

مس کرمان ۲ - صنعت نفت آبادان ۰

البدر بندر کنگ ۱ - فولاد خوزستان ۱

پارس جنوبی جم ۳ - خونه به خونه بابل ۲

نفت اهواز ۱ - ذوب آهن اصفهان ۱

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.