به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ملت ایران امروز در برابر دشمنی قرار دارند که همه توان خود را برای یک جنگ تمام عیار اقتصادی به کار گرفته است.
وی اظهار داشت: دشمن در طول این 40 سال از عمر با برکت انقلاب با هر توطئه و ترفندی قصد ضربه زدن به نظام را داشت که تا امروز نیز شکست خورده است.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: امروز باید با بصیرت و هوشیاری همچون گذشته در برابر جنگ اقتصادی دشمن پیروز شویم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: مصرف کالای داخلی و جلوگیری مسئولان از واردات بی رویه کالاهای خارجی یک شکست بزرگ برای دشمنان است.
وی ادامه داد: قوه قضاییه و تعزیرات حکومتی عزم خود را برای مقابله با مفسدان اقتصادی جزم کرده اند زیرا این مهم مطالبه اصلی مردم است.
امام جمعه بروجرد گفت: دولت باید کارگاه های تولیدی نیمه فعال و راکد را راه اندازی کند تا کارگر و تولید ایرانی رونق بگیرد و تحریم ها به فرصت تبدیل شود.
حجت الاسلام والسملیمن حسینی افزود: دشمن امروز از قدرت بالای ایران اسلامی هراسان است و قصد دارد ایران را از داخل تهی کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

***سازمان ملل و شورای امنیت در قبال کشتار مردم یمن سکوت کرده اند
امام جمعه بروجرد با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم یمن اظهارداشت: سکوت مرگبار مجامع بین المللی در برابر کشتار بی رحمانه دانش آموزان یمنی و قتل عام مردم بی گناه نشان می دهد که امریکا، اسرائیل و عربستان بزرگترین تروریست ها هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: مسلمانان جهان نباید در مقابل کشتار بی رحمانه مردم یمن سکوت کنند.

*** مشکلات کارگران شهرداری بروجرد سریع برطرف شود
وی اضافه کرد: کارگران مظلوم و زحمت کش شهرداری بروجرد قربانی اختلافات موجود بین مسئولان شورای شهر و شهرداری شده اند که این مهم باید سریع برطرف شود.
خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: باید در نشستی با حضور نمایندگان مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی، شهردار و فرماندار بروجرد تشکیل و مشکلات کارگران شهرداری مطرح و مرتفع شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کارگران شهرداری هشت ماه حقوق نگرفته اند و زندگی آنها با مشکلاتی روبرو شده است که مسولان مربوطه باید در راستای پرداخت مطالبات آنها اقدام کنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.