به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شنبه شب در آیین تودیع و معرفی امام جمعه رودان، هجوم مردم به بازار، احتکار کالا توسط برخی از بازاریان و افراد سودجو و نبود نظارت مداوم، مستمر و کافی را دلایل وعوامل اصلی گرانی، افزایش قیمت ها، بی ثباتی بازار و نابسامانی اوضاع اقتصادی کشور برشمرد.
وی با اشاره به وضع گرانی های اخیر، بر ضرورت تلاش، برنامه ریزی و نظارت بیش از پیش دولت در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تاکید کرد.
امام جمعه بندرعباس یاد آور شد: علاج کمبودها، تزریق در بازار است نه حمله به بازار، نظارت مستمر و مداوم بر بازار و هجوم نبردن به بازار در این برهه مهمترین راهکار برای بازگشت ثبات و آرامش به بازار است.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: دولت باید با جدیت و قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تلاش مضاعف، وحدت، همگرایی و تعامل مردم و مسوولان در راستای رشد، رونق، تعالی و پیشرفت همه جانبه شهرستان رودان تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان رودان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف برخوردار است و باید با بهره برداری صحیح و اصولی از این توانمندی ها، زمینه رشد و رونق همه جانبه این خطه از ایران اسلامی بیش از پیش فراهم و هموار شود.
با حکم رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام 'مهدی دُری' به عنوان امام جمعه جدید رودان معرفی و منصوب و از زحمات یکساله حجت الاسلام 'مهدی رحمانی' امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.