به گزارش ایرنا، محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در بخش حساب امانی ویژه محرومان خارج کشور نیز رشد قابل توجهی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)البرز تاکید کرد: پول هایی که در صندوق صدقات ریخته می شود صرفا برای محرومان ایرانی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: بسیاری از طرح های حمایت از محرومان ایران اسلامی در سایر کشورها الگو برداری شده و اگر کمکی برای محرومان خارج از کشور صورت گرفته مردم درآن مشارکت آگاهانه داشتند.
وی ادامه داد:امروز با آموزش های فنی و حرفه ای در تلاش برای پایدار سازی طرح های اشتغال و خروج محرومان از چرخه حمایتی کمیته امداد هستیم.
وی گفت:براساس آمار 4هزار خانوار در البرز فاقد مسکن و مستاجر هستند که 245خانوار ازآنان ایتام هستند.
وی اظهار کرد:در شهرهای نظرآباد،اشتهارد و طالقان یتیم فاقد مسکن در این استان نداریم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون 4500یتیم و مشمول طرح محسنین از حمایت 35 هزار حامی برخوردار شده اند.
وی گفت: در بحث افزایش مستمری نیز از سال گذشته مبلغی بالغ بر20درصد حداقل مصوب حقوق کارگری به مستمری خانواده های زیر پوشش کمیته امداد افزوده شده است.
وی بااشاره به نقش موثر خبرنگاران در حمایت از محرومان ادامه داد:ترویج فرهنگ خیر و احسان در شرایطی که کشور با هجمه های بسیار فرهنگی از سوی دشمنان مواجه است امری ضروری به شمار می رود.
وی گفت: اکنون 145خیریه در البرز فعال است که به دنبال آن هستیم خدمات مکمل را با همراهی بیش از پیش این خیریه ها به جامعه هدف داشته باشیم.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.