به گزارش ایرنا، مجید کیانپور روز دوشنبه در نشست هماهنگی مدیران لرستان با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استانداری افزود: نمی دانیم چرا کار این طرح به درستی اجرا نمی شود و با وجود برگزاری جلسات متعدد با مدیران استانی و شهرستانی، هنوز در مرحله نخست طرح متوقف شده ایم.
وی اظهار داشت: انتظار می رود استاندار لرستان در این خصوص تصمیم قطعی بگیرند و مشخص کنند مجوز تخصیص آب و اعتبارات لازم صادر می شود یا خیر؛ چنانچه موانعی در این مسیر وجود دارد به طور شفاف اعلام کنند که اجرای کشت و صنعت در دورود امکانپذیر نیست.
نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: قول ایجاد کشت و صنعت اتکا به مردم دورود داده شده و دستگاه ها اعلام کنند چنانچه پیگیری خاصی در سطح وزرا نیاز است، انجام شود.
وی گفت: برگزاری جلسات بدون خروجی مردم و مسئولان را اذیت می کند بنابراین این مساله در هیات دولت مطرح و برای همیشه تعیین تکلیف شود.
وی اضافه کرد: بازنشستگان و نیروهای مسلح فعال استان لرستان نیز مشکلات بسیاری در حوزه مراکز رفاهی و درمانی دارند و برای کوچکترین خدمات پزشکی باید به استان های همجوار سفر کنند.
وی با تاکید بر تجهیز و توسعه مراکز وابسته به این قشر بیان کرد: 400 نفر از بازنشستگان صنایع دفاعی دورود خواستاررسیدگی مجدد به مسایل پرسنلی خود شده اند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم لرستان مورد کم لطفی قرار گرفته و ثروت و خدمت آنچنان که باید میان آنان تقسیم نشده است.
محمد بیرانوندی افزود: از نهادهای وابسته به دولت انتظار می رود برای جبران کاستی های سال های گذشته، تلاش و حضور بیشتری در استان داشته باشند.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.