به گزارش خبرنگار ایرنا، یزدان خسروی روز دوشنبه در بازدید از محور روانسر – پاوه افزود: برای اجرای این کار باید اقدام هایی صورت بگیرد تا مصوبه به طور کامل اجرایی شود.
وی تصریح کرد: تابلوگذاری، حفاظ گذاری و ترانشه بری از جمله اقدام هایی است که کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات اجرایی آن را آغاز کرده اند و تلاش داریم تا با همکاری مجموعه پلیس راه مصوبه اجرایی شود و معایب و نقایصی که در طول مسیر وجود دارد تا 2 ماه آینده آنها را برطرف و این مسیر را به عنوان یک مسیر ایمن تبدیل کنیم.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اینکه جاده های اورامانات از لحاظ ایمنی و استاندارد در سطح بسیار پایینی قرار دارند، باید با اقدام هایی اساسی آنها را ایمن سازی کنیم.
شهاب نادری افزود: گردشگر پذیربودن منطقه اورامانات و ترددهای بی شمار روزانه مردم از محورهای مواصلاتی این منطقه سبب شده که هر چند وقت یکبار شاهد حوادث و سوانح ناگواری در منطقه باشیم که بسیاری از حادثه دیدگان از اعضای یک خانواده هستند.
وی اظهار داشت: باید با تعریض و بهسازی جاده ها، خط کشی و تابلوگذاری از سوی راهداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم حوادث جاده ای را کاهش دهیم.
تردد از محور روانسر به پاوه از واریانت شهر شاهو می گذرد اما تردد از مسیر پاوه به روانسر باید از داخل شهر شاهو صورت بگیرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.