به گزارش ایرنا، فریدون همتی چهارشنبه شب در برنامه دیدار مردمی با اهالی منطقه راه آهن که در مسجد جواد الائمه (ع) و با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به افتخار آفرینی و اقدام قاطع نیروهای مسلح در برخورد با گروه تروریستی داعش، اظهار کرد:اقتدار نیروهای مسلح در تامین امنیت داخلی و خارجی حقیقتا قابل تقدیر است و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در سرکوب و برخورد با داعشی های مزدور سیلی محکمی به آنها و حامیان شان بود.
همتی اضافه کرد: این حرکت گوشه ای از اقتدار نیروهای مسلح و فرزندان این ملت را به تصویر کشید و حمایت همیشگی مردم،مسئولان نظام و قوای سه گانه و دولت در کنار این نیروها و عزیزان خواهد بود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مسائل و مشکلات محله راه آهن قزوین شناسایی و استخراج شده و سعی داریم در هفته آینده با برگزاری یک نشست با حضور مسئولان دستگاه ها و مدیران شهری تصمیم های لازم برای حل پاره ای از مشکلات این منطقه اتخاذ کنیم.
استاندار قزوین در پایان گفت: ساماندهی مسائل و مشکلاتی از قبیل پسماند زیاله،فاضلاب،بهداشت و درمان،روشنایی،پارک و فضای سبز،آسیب های اجتماعی و ارتقای امنیت از جمله دغدغه ها و انتظارات ساکنان این محله است که امیدواریم با پیگیری مدیران مربوطه بتوانیم بخش زیادی از این مشکلات را حل کنیم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.