شمس الله شریعت نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ این که دیده می شود آرای دکتر روحانی نسبت به دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری حدود هفت میلیون بیشتر شده است ، نشان از اعتماد مردم به راستگویی ، صداقت در گفتمان و فعالیت های این دولت دارد.
وی اظهار داشت : مردم ما درس حمایت از راستگویی و صداقت را از دانشگاه انقلاب اسلامی آموختند و در این برهه زمانی نیز پی به صداقت ، راستگویی ، درایت و تدبیر دولت یازدهم بردند و بدرستی با یک تحلیل سیاسی آگاهانه دوباره با اقبال بیشتر به این دولت اعتماد کردند.
این نماینده مجلس گفت :‌ نکته دیگر این که با همه انتقادهای غیرمنصفانه و تخریب های ناروایی که از سوی عده ای علیه عملکرد این دولت صورت گرفت ، اما باید گفت که دولت یازدهم به تناسب بضاعت و محدودیت های مالی که داشت ، توانست در چهار سال فعالیتش رویکردهای مثبتی از خود ارائه دهد.
** ایجاد ثبات ، مهم ترین دستاورد
شریعت نژاد از ایجاد ثبات در بخش های مختلف به عنوان مهم ترین دستاورد دولت یازدهم یاد کرد و گفت : این دولت در حوزه دیپلماسی ، سیاست های داخلی و خارجی به خوبی عمل کرد و موفق شد یک آرامش و ثبات نسبی در کشور ایجاد کند.
وی افزود :‌ البته انتقادهایی در حوزه اقتصادی بر این دولت وارد است ، کما اینکه دولتمردان نیز از وضع موجود رضایت چندانی ندارند و اعتقاد دارم که دولت دوازدهم باید بی پروا و با جسارت بیشتر در حوزه رونق اقتصادی و کسب و کار تلاش های مضاعفی داشته باشد.
او ادامه داد :‌ اگرچه نمی توان مدعی شد که هیچ دولتی نمی تواند در زمان فعالیتش نقصی نداشته باشد، ولی همه مشکلات باید در سایه هم افزایی قوای سه گانه ، مردم و مشارکت نهادها حل شود.
نماینده مردم تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی انتخاباتی به تمامی مردم ایران ، گفت : این شکوه حماسی ملت در پای صندوق های رای و مشارکت بیش از 90 درصدی مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از شور و شعار سیاسی بالا دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار شد و دکتر روحانی با بیش از 23 میلیون رای به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
خبرنگار : ‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.