به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرزندانمان برخی اوقات از فضای کلاسی و مدرسه خسته می شوند، ادامه داد: زیباسازی مدارس کار سختی نیست و خیلی از نهادها،هنرمندان و ارگان ها دوست دارند در این راستا کمک کنند.

وی بیان کرد: اگر به دنبال کیفیت در آموزش و پرورش هستیم باید به معلم احترام بگذاریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز در این مراسم آموزش را کلید صلح وثبات در جهان، کلید بهداشت و سلامت، کار آفرینی و رشد اقتصادی، احترام متقابل میان فرهنگ ها،باورها و اقوام مختلف عنوان کرد و افزود: اگر آموزش ما صحیح و اصولی باشد قطعا می تواند قفل تمام موارد فوق را باز کند و این مهم جز با وجود معلم امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: معلمان آموزش را به سمتی سوق دهند که شاهد صلح، رشد متقابل میان باورها و ادیان مختلف باشیم.
خجسته پور بیان کرد: معلمان به عنوان پدران و مادران معنوی در رشد انسان ها نقش بسزایی دارند، هر چند در سیاست های کلان آموزش و پرورش نقش معلمان در تصمیم گیری ،برنامه ریزی و تعیین سیستم آموزشی به چشم نمی خورد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: هر گاه معلمان خود را در سیاستهای کلان آموزش و پرورش سهیم بدانند خود را مالک خواهند دانست و برای اعتلای تعلیم و تربیت تلاش و کوششی دو چندان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آموزش بدون معلم امکان پذیر نیست، افزود: در کنار آموزش تهذیب و تزکیه نفس معلم ، نقش موثری دارد.
خجسته پور با تاکید بر اینکه در تصمیم گیریهای کلان آموزش و پرورش باید نقش معلمان دیده شود، تاکید کرد: آموزش و پرورش در رشد ملت ها نقش اساسی دارد.

دکتر خجسته پور بیان کرد: در فرهنگ، دین و مذهب ما احترام و تکریم معلم به کرات اشاره شده است و امید می رود این تغییرات و جابجایی ها خللی در تکریم معلمان ایجاد نکند چرا که هر قدمی که برمیداریم در راستای اعتلا و نقش معلمین باشد.

دریکوند مدیرکل سابق آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر زینی وند مقدم گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه فرهنگیان و مسئولین امر، جناب زینی وند بتوانند برنامه های خود را در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت در استان محقق سازند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای خدانظر دریکوند مدیرکل سابق و زحمات سید احمدعلی موسوی نیا سرپرست سابق آموزش و پرورش استان، دکتر رضا زینی وند مقدم به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان معرفی شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 915487
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.