به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری با بیان اینکه مراکز توزیع این اقلام اصلی مشخص و هماهنگ شده است، گفت: در رابطه با نحوه قیمت گذاری، عرضه، فروش و اطلاع رسانی به مردم تصمیمات لازم گرفته شد که امیدواریم دستگاه های مربوطه در اجرای مصوبات تنظیم بازار مصمم و پیگیر باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به کشیک های مختلف در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: قرار شد کشتارگاه های مرغ و گوشت قرمز در ایام نوروز به صورت کشیک فعال باشند و بر اساس نیاز مردم به عرضه اقلام مذکور اقدام کنند.

امیری نظارت بر اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار را در ایام نوروز ضروری دانست و افزود: گشت های مشترک متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی در ساعات پیک وشلوغ بازار به منظور کنترل کیفیت اجناس و نظارت بر قیمت کالاها به صورت ویژه فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: شماره های 124و135 در اختیار مردم قرار دارد که در صورت مشاهده تخلف و مشکل تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن نسبت به آن رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: اگر به شکایت فردی از طریق شماره های مذکور رسیدگی نشد برای نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی یک شماره تلفن از طرف استانداری اعلام خواهد شد که از مردم انتظار می رود در صورت مشاهده این گونه موارد اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: کمیته‌ای برای ارزیابی فعالیتها و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار تشکیل شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 871883
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.