به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در همایش فصلی ائمه جمعه استان با بیان اینکه همه عناصر نظام برای یک هدف مشخص تلاش و فعالیت می کنیم اظهار داشت: هر یک از ما بعنوان جزیی از یک سیستم با تعامل و همکاری برای پایداری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.

وی همکاری و همدلی میان عناصر نظام را ضروری دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث ایجاد رضایت میان مردم خواهد شد و این رضایتمندی پشتوانه‌ای محکم و پایدار برای نظام است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تضعیف یکدیگر به عدم توسعه نظام منجر خواهد شد و تعامل در نگاه سیستمی را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: نظام‌های اجتماعی و انسانی پیچیده ترین سیستم‌اند چرا که با مغز و تفکر انسان سرو کار دارد بنابراین سلیقه‌ای عمل کردن باعث ایجاد انحراف از اهداف نظام می شود.

وی در ادامه گفت: فرهنگ بخش بزرگ و مهم هر جامعه است که متولی قسمتی از آن دولت بوده اما بخش بیشتر آن مربوط به خارج از دولت و متولیان فرهنگی است.

دکتر خادمی در پایان با اشاره به اینکه اگر ضعفی وجود داشته باشد مربوط به کل سیستم است خاطر نشان کرد: همه ما باید با نگاه سیستمی و تقویت آن در مسیر توسعه نظام گام برداریم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 816045
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.