به گزارش ایرنا ، محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در نشستی صمیمی با نخبگان و صاحبان نظران قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز به واسطه فضایی که دولت تدبیر و امید فراهم کرده ، مردم به راحتی مطالب خود را بیان کرده و بسیاری از افراد جدی ترین انتقادات خود را از دولت اظهار می کنند که البته این از افتخارات انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در جریان 16 آذر امسال در تمامی دانشگاه های دولتی استان تهران گروه های مختلف سیاسی با هر اندیشه و تفکر نظرات خود را بیان کردند بدون آن که کوچکترین مسئله ای برای آنان رخ دهد.
وی اظهارکرد: امروز دولت با گوش شنوا به تمامی انتقادات گوش کرده و از آن ها به منظور پیشبرد کارها استفاده می کند.
مقیمی افزود: امروز به خاطر شرایطی که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران حاکم است همه آزادانه و در چارچوب قانون خواسته های خود را مطرح می کنند و همه مسئولان دولتی و غیر دولتی وظیفه دارند که پاسخگوی مردم باشند.
وی با اشاره به فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام گفت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و دشمن تلاش دارد که با فشارهای اقتصادی، به هدف خود در ضربه زدن به این نظام الهی دست یابد.
استاندار تهران افزود: همه افراد وظیفه دارند برای حل مشکلات اقتصادی کشور، افزایش تولید، پائین آوردن هزینه های تولید، بالا بردن کیفیت تولید و به دست آوردن سهم قابل توجه از بازارهای بین المللی و مقاوم کردن اقتصاد تلاش کنند.
وی تأکید کرد: نخبگان جامعه باید ناظر بر عملکرد مسئولان نظام در شهرستان ها بوده و هر جا ضعف و یا تصمیم نادرستی مشاهده کردند، به مسئولان تذکر دهند که این حق قانونی شماست.
مقیمی افزود: هر جا عیب و نقصی در کار وجود داشته باشد، در اصل سرمایه های ملت تلف و ضایع می شود و این وظیفه نخبگان است که از پیش آمدن اشکال در کارها جلوگیری کرده و هر روز بر عملکرد مسئولان نظارت کنند.
وی گفت: اگر نقد و راهنمایی منصفانه وجود داشته باشد، راندمان کارها افزایش یافته و اهداف مورد نظر برای دست یابی به استقلال واقعی محقق می شود.
در این جلسه تنی چند از نخبگان ، نمایندگان جامعه کارگری ، خانواده شهدا و ایثارگران و گروه های سیاسی اصول گرا و اعتدالگرای شهرستان قرچک نقطه نظرات خود را بیان کردند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.