به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور عصر پنجشنبه در همایش سراسری نقش آفرینی و مسئولیت پذیری حزب اعتدال و توسعه افزود: هر کشوری که بنا دارد به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند باید توسعه را در جنبه های مختلف مد نظر قرار دهد.
وی اظهار کرد: در بین جنبه های مختلف توسعه یکی از محوری ترین و اساسی ترین مورد قابل دسترسی، توسعه سیاسی است چراکه این توسعه با 2 واژه حق و تکلیف سرو کار دارد.
خجسته پور افزود: مردم و حکومت ها بر یکدیگر حق و تکلیف دارند و در کنار این حق است که تکلیف حکومت در قبال مردم و برعکس تعریف می شود.
وی گفت: تشکل یافتن افراد در کنارهم امری مقدس در جهت توسعه و پیشرفت کشور است اما بستگی به نوع فعالیت تفاوت هایی با همدیگر دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: پرهزینه ترین تشکل ها، تشکل های سیاسی هستند چراکه همواره نتیجه نهایی در فعالیت های حزبی نیست و باید هزینه های بسیار زیادی در جهت حضور در این تشکل ها پرداخت.
وی مهمترین کارکرد حزب راتربیت کادر و نیروی انسانی دانست و اظهار کرد: بحث آموزش سیاسی بسیار حائز اهمیت است چراکه صحبت کردن از سیاست امروزه در دسترس همگان قرار گرفته است و همگی اظهار نظر می کنیم اما اگر می خواهیم جامعه ای بالنده در مسیر رشد و توسعه سیاسی داشته باشیم باید آحاد جامعه و اعضای احزاب سیاسی آموزش ببینند.
خجسته پور حضور در احزاب سیاسی را لازمه کسب علم سیاست دانست و تاکید کرد: امروزه سیاست یک علم است و یکی از ویژگی های علم آموزش دادن آن است.
همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری حزب اعتدال و توسعه همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.