به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روانسر که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: یکی از مهم ترین عوامل توسعه هر کشوری نیروی انسانی و جوان آن کشور است که اگر بخوبی هدایت شوند می توان به رشد و پیشرفت همه جانبه آن کشور امیدوار بود.
وی تصریح کرد: قشر جوان پتانسیل بالقوه‌ای هستند که مسئولان باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.
فرماندار روانسر با بیان اینکه مشارکت و اشتغال خواسته همه جوان ها است و باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشیم، اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه های دولت اشتغال جوانان و خروج از رکود است.
ویسمرادی اضافه کرد: اشتغال جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی برای آنان جزو وظایف اصلی مسئولان است و ایجاد بستر مناسب برای رشد همه جوانان باید در اولویت همه دستگاههای اجرایی باشد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به امور جوانان دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری امور جوانان و بررسی وضعیت آنها یکی از دغدغه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید است.
فرماندار روانسر، با انتقاد از حضور نیافتن جوانان و بویژه بانوان جوان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: جوانان سهم عمده ای از جامعه ما را تشکیل داده اند و باید در جلسات مربوط به خودشان حضور پیدا کنند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.