به گزارش خبرآنلاین لرستان، در ابتدای این جلسه مهندس پیمان بهرامی مدیر منطقه ضمن تاکید بر تشکیل مستمر این جلسات گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما ، کمیته HSE منطقه باید نسبت به بالا بردن سطح آمادگی نیروهای ایمنی و آتش نشانی و نظارت بر وضعیت ایمنی تاسیسات و جایگاه های عرضه سوخت اقدامات اساسی به عمل آورند.

بهرامی ضمن اشاره به بروز ناپایداری ها، کاهش دما و ریزش نزولات جوی در فصول پاییز و زمستان با تاکید بر حفظ شرایط استاندارد تاسیسات ، خواستارحفظ آمادگی کامل مسئولین منطقه و اتخاذ تمهیدات لازم وموثر جهت آمادگی بیشتر با رویکرد پیشگیری از بروز حوادث و بحران های احتمالی در منطقه شد.

وی افزود: در این ارتباط ضروری است به منظور دستیابی به شرایط یاد شده ، برگزاری جلسات منظم کمیته HSE و پدافند غیر عامل با حضور مدیریت ستاد بحران استان و نمایندگان کارگروه استانی تامین سوخت در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه بیژن اسدیان رییس HSE منطقه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این واحد را ارائه کرد و در خصوص کنترل مستمر موارد فنی و ایمنی و رفع نواقص احتمالی در انبارهای نفت و مجاری عرضه سوخت ، اطمینان از صحت عملکرد تاسیسات و تجهیزات گرمایشی ، عایق بندی زمستانی اتصالات و سامانه آب آتش نشانی ، به روز نمودن بانک اطلاعاتی تجهیزات موجود جهت امکان استفاده در شرایط اضطراری و .... بحث و تبادل نظر شد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 803345
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.