مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر 50 درصد ساختمان های مدارس به سیستم حرارتی و مرکزی استاندارد مجهز هستند. 
احمد ناصری در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در آستانه بازگشایی مدارس مدیران و مسئولان نواحی و مناطق آموزش و پرورش را موظف کردیم تا به نسبت به ایمن سازی سیستم های گرمایشی و مناسب سازی آنها اقدامات لازم را انجام دهند تا با توجه به سردسیر بودن استان با حساسیت بیشتری سیستم های گرمایشی در مدارس مورد توجه قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیمی از مدارس استان به سیستم مرکزی استاندارد و حرارتی مجهز شده است گفت: این روند با سرعت و با همکاری نوسازی مدارس استان در حال انجام است. 
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار این شرایط ما سه گروه مدارس داریم که به سیستم بخاری های تابشی برقی، بخاری های گازی و در برخی از مناطق دورافتاده روستایی بخاری های نفتی با کاربراتور استاندارد وجود دارد که از مدیران مدارس خواسته ایم تا نسبت به تامین سوخت مورد نیاز به ویژه نفت اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند. 
ناصری با یادآوری اینکه در هیچ یک از مناطق و نواحی استان از بابت سیستم گرمایشی مشکلی نداریم اضافه کرد: یک سری مدارس ما در حال تکمیل شدن و یا بهره برداری هستند که ما به مدیران توصیه کردیم نسبت به راه اندازی سریع و به موقع سیستم های گرمایشی این مدارس نیز اقدامات لازم را انجام دهند. 
وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان به اندازه کافی و لازم تجهیزات و منابع را بسیج کرده تا مشکلات اساسی در این حوزه برطرف شود. 
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل رعایت نکات ایمنی در استفاده از بخاری ها در فصل زمستان در مدارس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با رعایت این موارد ایمنی قطعا مشکلات و آسیب ها به حداقل رسیده و استفاده مطلوبتر از این شرایط و سیستم های گرمایشی استاندارد فراهم خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.