امین بهاروند روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اعطای رتبه اعتبار بخشی بیمارستانها و مراکز بهداشتی توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت سالانه انجام می شود، اظهار کرد: در سال 92 از سه بیمارستان استان لرستان دو بیمارستان درجه دو و یک بیمارستان درجه یک این نشان را دریافت کرده بودند که اما امسال هر سه بیمارستان تامین اجتماعی استان توانستند بدلیل انجام خدمات مطلوب درمانی رتبه درجه یک اعتباربخشی دریافت کنند.
وی افزود: استان لرستان جزء استانهای برتر در این زمینه بوده و بیمارستانهای استان در بخش های مختلف مانند نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی. توانسته استانداردهای لازم را کسب کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان اجرای طرح هتلینگ و حذف دفترچه های درمانی را از اقدامات مهم و اساسی این اداره عنوان کرد و گفت: حذف دفترچه در ١٢ مرکز درمانی در استان انجام شده که با این کار قدم بسیار بزرگی برای اجرایی شدن کارت سلامت برداشته شده است.
وی افزود: طرح ارتقای هتلینگ نیز در هر سه بیمارستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این استان انجام شده و مراحل پایانی آن در حال انجام است تا بتوان کیفیت خدمت رسانی به بیماران را ارتقا داد.
به گفته وی برای اجرای این دو طرح 100یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.
در استان لرستان 12مرکز درمانی تامین اجتماعی وجود دارد و بیش از ٤٠ درصد جمعیت استان یک میلیون و 800هزار نفری لرستان بیمه شده تامین اجتماعی هستند.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.