علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات بسیار مهمی در این حوزه طی چهار سال گذشته در این استان انجام شده که با 10 سال گذشته برابری می کند.
وی اظهار کرد: گشایش اقتصادی سازمان تامین اجتماعی با پرداخت بدهی دولت در برنامه ششم توسعه محقق می شود.
محمدی افزود: سال گذشته 9 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه و برای خدمات رسانی مطلوب مجوز 2 شیفته شدن فعالیت درمانگاه شفای ابهر دریافت شده که هم اکنون در مرحله آماده سازی و شروع کار عملیاتی آن قرار دارد که در مدت 2 ماه آینده محقق می شود.
وی بیان کرد: درمانگاه شهدای تامین اجتماعی خرمدره نیز به همت نمایندگان مجلس کانون های بازنشستگی و تشکیلات خانه کارگر از 2 شیفته بودن به شبانه روزی ارتقا یافته است که در مدت کوتاهی عملی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: این اقدامات در راستای افزایش خدمات دهی به گروه های هدف در مراکز تامین اجتماعی بوده و هر چقدر رتبه بالاتری در این خصوص کسب شود خدمات و امکانات بیشتری به این استان نیز اختصاص می یابد.
وی خاطرنشان کرد: پارسال بیش از 43 هزار نفر از بازنشستگان و افراد بالای 65 سال در مراکز درمانی استان در راستای طرح تکریم سالمندان، بدون نوبت ویزیت و تحت معالجه و درمان قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.