به گزارش ایرنا، دکتر ابوالفضل آفریده روز یکشنبه در تشریح فعالیت های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز درجمع خبرنگاران افزود: تامین اجتماعی در 2 بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیماران خدمات ارائه می دهد.
وی ادامه داد: در بخش درمان غیرمستقیم بیش از یک هزارو 535 مرکز طرف قرارداد در استان البرز فعال است که در مدت زمان یاده شده حدود 120 هزار بیمار در بخش های قرارداد خصوصی و دولتی تحت درمان بستری قرار گرفتند.
این مسئول با بیان اینکه تامین اجتماعی البرز درسال گذشته 4000 میلیارد ریال در بخش درمان غیر مستقیم هزینه کرده است، اظهار داشت: بیش از 2 میلیون و 700 هزار بیمه شده تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و 45هزار بیمه شده درمراکز درمانی این استان بستری شدند.
آفریده خاطر نشان کرد: طی سال گذشته در مراکز درمانی تامین اجتماعی البرز بیش از 27 هزار نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت زمان بیش از یک میلیون و 800 هزاربیمار درمراکز درمانی تامین اجتماعی البرز مورد معاینه رایگان قرار گرفتند ، گفت: 350 هزار مورد آزمایش رایگان در این مراکز برای بیمارسان انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین بیش از 130 هزار بیمار رادیولوژی شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی البرز طرح ارتقای درمانگاه نظرآباد به پلی کلینیک شبانه روزی را از برنامه های در دست اقدام این مدیریت اعلام کرد و افزود: درمانگاه شهرستان اشتهارد امسال مستقل شد و از سطح یک به سطح 2 ارتقا یافت و عملیات توسعه آن اکنون در دست اجرا است .
این مسئول بیان داشت: توسعه بیمارستان 32تختخوابی هشتگرد در دست توسعه قرار گرفته که تا پایان سال جاری 50 تخت بستری و 6 تخت سی سی یو و همچنین آی سی یو و ان آی سی یو دراین بیمارستان فعال می شود.
وی اظهار داشت : مجموعه کامل تصویر برداری بیمارستان فوق تخصصی البرز تا 10 روز دیگر به بهره برداری می رسد و با دستگاه های بسیارپیشرفته و فول دیجیتال شامل دستگاه ام آر آی ، تست آی جی ای بدون صدا و 2 دستگاه فول دیجیتال رادیولوژی ، فول دیجیتال ماموگرافی و یک دستگاه فانورکس و دستگاه پیشرفته سنجش تراکم استخوان به بیماران خدمات تخصصی وفوق تخصصی ارائه خواهد داد.
آفریده گفت: در حال ساخت مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان البرز هستیم و مقدمات انجام آنژیوگرافی ، پیوند کلیه و آنژیوپلاستی و جراحی قلب در این بیمارستان در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برای اینکه بیمه شدگان بتوانند به راحتی به مرکز درمانی دسترسی داشته باشند راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و موبایلی را داشتیم و در آینده نزدیک اپلیکیشن موبایل برای بیمه شدگان راه اندازی خواهیم کرد.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.