به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران و جمعی از مسئولان واحدهای درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی استان زنجان افزود: نقش سازمان تامین اجتماعی در زندگی مردم مهم است و تنها سازمانی محسوب می شود که در یک ساختار منظم می‌تواند برنامه معیشتی را برای مردم فراهم کند.
وی اظهار کرد: ارزش و شانیت متولیان سازمان تامین اجتماعی در خدمت به دردمندان و محرومین جامعه است و این موضوع اهمیت زیادی دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در ادامه با تشریح فعالیت های این سازمان ادامه داد: خدمات الکترونیک مبتنی بر فناوریهای نوین و پیشرفته در مراکز درمانی استان برای سهولت خدمات به مراجعان فراهم شده است.
علی محمدی، آغاز فاز سوم طرح نظام ارجاع داخلی بیماران و طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز ملکی را از جمله خدمات مدیریت درمان استان برشمرد و گفت: طی سال گذشته بیش از 980 هزار مورد به مراکز درمانی استان مراجعه سرپایی شده است.
وی شبانه روزی کردن درمانگاه شهدای خرمدره، شناسایی قطعه زمینی در شهرستان خدابنده برای ساخت درمانگاه و پیگیری در جهت اخذ مجوز ساخت درمانگاه برای شهرستانهای دندی یا ماهنشان، صدور کارت هوشمند سلامت برای بیماران، افتتاح پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امید ابهر و تکمیل پروژه های طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها را از دیگر برنامه های مهم مدیریت درمان طی سال جاری ذکر کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.