به گزارش ایرنا ،نعمت الله دستیاری روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار کرد: با توجه به اصل ، بخش 44 ورزش در حوزه های مختلف امروز به سمت خصوصی سازی پیش می رود.
وی افزود: شهرستان پلدختر ، کارخانه یا صنعتی ندارد که بخواهد تیم های مختلف ورزشی را تقویت و حمایت کند و رسالت هیات های ورزشی کشف استعدادها ، آموزش و به کارگیری مربیان و هدایت و سوق دادن مردم به ورزش کردن است.
وی با بیان این که دغدغه های هیات های ورزشی شهرستان را می پذیریم ، گفت: انتظار می رود پیشکسوتان و بزرگان ورزش تکریم شوند و مسوولان بالا دستی رشته های ورزشی که در شهرستان فعال هستند را تقویت کنند.
دستیاری با تاکید بر این که ورزش شهرستان همواره امیدوار کننده است ، افزود: هیات های ورزشی شهرستان ظرفیت استفاده از تجارب پیشکسوتان شهرستان در ارایه ورزش قهرمانی را دارند و حوزه ورزش شهرستان نگاه ویژه مسوولان را می طلبد تا جایگاه بهتری نسبت به گذشته پیدا کند.
فرماندار پلدختر گفت:این شهرستان از توانایی ، استعداد و پتانسیل خوبی در حوزه ورزش برخوردار است و باید با یک برنامه ریزی مناسب و راهبردی ، استعدادهای موجود در ورزش شهرستان کشف شود تا بر اساس این ظرفیت ها برنامه ریزی مدون تری صورت گیرد.
در این جلسه کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان وهیات های ورزشی پلدختر حضور داشتند.
پلدختر یکهزار و 350 ورزشکار سازمان یافته و حدود 20 رشته ورزشی فعال و 11 سالن ورزشی دارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.