به گزارش ایرنا در این آیین که روز پنجشنبه با حضور امام جمعه، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختربرگزار شد، شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
مسئولان در این آیین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند و ضمن ادای احترام به ساحت مقدس امام شهدا و شهدا به قرائت فاتحه پرداختند.
امام جمعه پلدختر در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: شهدا برای استقلال و دفاع از شرف و آرمان ها از جان و مال خود گذشتند تا ارزش های دینی در جامعه حاکم شود.
حجت الاسلام محمد سوری یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم را گرامی داشت و افزود: شهدا نزد خداوند متعال مقام والایی دارند تکریم آنها از وظایف جامعه اسلامی است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه جامعه امروز دانست و گفت: عزت و اقتدار ملت ایران را مرهون جانفشانی و رشادت های شهدا و ایثارگران هستیم.
امام جمعه پلدختر افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس، مشکلات را به جان خریدند و بصیرت و آگاهی آنها مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی است.
شهرستان پلدختر با 80 هزار نفرجمعیت در جنوب استان لرستان 312 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.