بهروز بنیادی، پنجشنبه در بیانیه ای که در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، با تسلیت به خانواده های قربانیان این حادثه، آورده است: این اقدام کور تروریستی که دیروز در مجلس و حرم امام (ره) روی داد قلب همه ایرانیان را به درد آورد.
وی تاکید کرده است: به کلیه دشمنان خارجی اعلام می کنیم که ملت ایران حوادثی بزرگ را از سر گذرانده و وحدت رمز عبور از این گردنه‌های سخت بوده و خواهد بود و تنها زبان احترام شایسته ماست و با این اعمال سخیف نخواهید توانست در اراده آزادیخواهانه و استقلال طلبانه ما خللی وارد کنید.
وی اظهار امیدواری کرده است که با تلاش مضاعف نیروهای امنیتی ریشه گروهک های تروریستی خشکانده شده و دیگر مردم ما شاهد تکرار این گونه حوادث ناگوار نباشند.
این نماینده مجلس افزوده است: به گروه قلیل و غرض ورز داخلی هم اعلام می کنیم که اقدامات تروریستی برای عقده گشایی و کینه ورزی مناسب نیست و کسی که با سوء استفاده از فرصت اقدامات تروریستی می‌خواهد بر موج هراس و وحشت عمومی ناشی از آن سوار شود بداند اگر هوادار تروریست ها و دشمن نباشد قطعا جاهل است و در هر دو صورت مورد خشم و انزجار مردم قرار خواهد گرفت.
حمله تروریست های مزدور داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه (دیروز)، منجر به شهادت 13 نفر و مجروح شدن 52 نفر دیگر شد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.