قربانعلی سعادت در این پیام که در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی صادر کرده، آورده است: یوم الله 12 فروردین، روز احیای اسلام ناب، روز تثبیت انقلاب اسلامی و مظهر ابتنای جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم است. در این روز تاریخی ملت بزرگ ایران با رای قاطع خود، حکومتی اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی و مبتنی بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به منصه ظهور و عمل رساندند.
وی اضافه کرده است: امروز نیز ملت ایران در آغاز دهه چهارم استقرار جمهوری اسلامی با تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد و روز 'جمهوری اسلامی' را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می ‌دارد.
استاندار آذربایجان غربی با تبریک سال 1396 و گرامیداشت فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی در سال 'اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال' برای دولتمردان تدبیر و امید و آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف آذربایجان غربی، سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت کرده است.
به گزارش ایرنا در روز 12 فروردین سال 58 مردم ایران با رای 98.2 درصدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در کشورمان پایه گذاری کردند.
امسال سی و هشتمین سالگرد این همه پرسی است.
8137/2093** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.