معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه عطر یاس در حرم امام خمینی (ره) تاکید کرد: «عطر یاس» در موضوعات فرهنگی و اجتماعی نقش موثری دارد.

به گزارش جماران، مجتبی عبداللهی ضمن بازدید از نمایشگاه عطر یاس گفت: برای چهارمین سال است که در کنار مرقد مطهر امام راحل (ره) مجموعه‌ای فرهنگی با عنوان عطر یاس برپا می‌شود که می‌تواند در ارتقای فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد؛ مجموعه ای که خوشبختانه مورد استقبال مهمانان حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) - که از سراسر کشور می‌آیند- قرار گرفته است.
وی افزود: با بررسی نتایج برگزاری این نمایشگاه در دوره‌های گذشته شاهد آثار مثبت آن بر موضوعات اساسی همچون فرهنگ و اجتماع بودیم؛ موضوعاتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است و مکرر به مسئولان کشور برای توجه ویژه به آنها تاکید کرده‌اند.
عبداللهی ادامه داد: قطعا باید تلاش کنیم حضور شهروندان و مسافران نوروزی در حرم مطهر امام راحل (ره) بیش از پیش افزایش یابد و شاهد پررونق‌تر شدن این مجموعه باشیم. در این مجموعه علاوه بر نگاه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی باید برای شناساندن میهن اسلامی به همه مهمانان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.
معاون شهردار تهران با اشاره به دایر شدن غرفه‌های فرهنگی ویژه کودکان و برپایی چادر عشایر در این نمایشگاه بر تاثیر این اقدامات اشاره کرد و گفت: امیدواریم این اقدامات گام موثری در جهت ارتقای فرهنگی و اجتماعی شهر و کشور باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، نمایشگاه عطر یاس با شعار «تهران را ببینیم» شامل غرفه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری، ورزشی، چایخانه سنتی، بازی‌های بومی، پاسخگویی به سوالات شرعی و بازی‌های فکری در ایام تعطیلات نوروز در ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان و مسافران است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.