علیرضا رشیدیان، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برکات پیروزی انقلاب و استقرار حکومت مردم سالار دینی، افزود: ارمغان جمهوری اسلامی ایران استقلالی است که که هیچ قدرتی نتوانست آن را خدشه دار کند.
وی افزود: نه تنها در این سال ها دولت و نظام ما مدافع آزادی در حوزه داخلی بوده؛ بلکه منادی آن در سطح جهان نیز بوده است.
وی با بیان اینکه پیشرفت و عدالتی که امروز محقق شده و همواره مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشته و دارند، شعار همیشگی ملت ما بوده و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رشیدیان، توسعه علمی و ارتقای جایگاه کشور در دنیا را، به همت جوانان مستعد و توانمند از دیگر برکات این نظام برشمرد و تاکید کرد: قطعا با تقویت انسجام و همدلی دولت و ملت این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: این روز پرافتخار و کرانه امید در تاریخ ایران، حاصل رهبری حکیمانه امام (ره)، وحدت و همدلی امت حزب الله و خون بهترین فرزندان غیور این سرزمین بود که دستاورد عظیم آن حاکمیت نظام مقدس اسلامی، اتحاد واقعی مردم ایران و نمایش تابلوی زیبای لبیک به استقرار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان بود.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بدون تردید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، دوازدهم فروردین 58 مقطع تاریخی بی نظیری در تاریخ ایران اسلامی است که یقینا این روز مظهر یکپارچگی مردم، شاخصه مردم سالاری، جلوه جمال عدالت خواهی و آینه تمام نمای استکبارستیزی ملت غیور ایران است.
1906/5132
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.