به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال کارگروه آب کشاورزی شهرستان پلدختر با بیان اینکه برخی از طرح های آبرسانی شهرستان پلدختر 10 تا 15 سال است که نیمه کاره رها شده اند ، افزود: رسیدگی به مشکلات طرح های آبرسانی ، ایستگاه های پمپاژ و مسیرهای آبی و کنترل سیلاب ها از مطالبات جدی و به حق مردم شهرستان پلدختر است.
وی گفت: طبق برآورد انجام شده 70 تا 75 درصد مردم این شهرستان درگیر این مشکلات هستند به دلیل این که درآمد آنها از طریق کشاورزی است.
بازوند افزود: با پیگیری های نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسیدیم که کارگروه ویژه آب و کشاورزی شهرستان پلدخترتشکیل شود.
استاندار لرستان با بیان این که این کارگروه فراتر از شهرستان پلدختر است گفت: مسوولیت اصلی این کارگروه به عهده مدیران استانی است.
بازوند افزود: کارگروه تشکیل شده باید کارکارشناسی انجام دهد و آسیب های ایستگاه ها را از جهات مختلف با استفاده از تخصیص ها و زمان بررسی کنند تا پرونده این طرح ها جمع شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.