به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت الله فلاح نژاد روز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اینکه اولویت اجرای طرح های عمرانی در شهرستان با طرح های نیمه تمام است اظهار کرد: از اعتبارات عمرانی باید سهمی در قالب کمک های فنی و اعتباری به بخش تولید و اشتغال اختصاص یابد.
وی با اشاره به افزایش سقف تعهدات اشتغالی سال جاری دولت نسبت به سال های گذشته، عنوان کرد: در سال جاری در توزیع اعتبارات باید طرح های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم تا این طرح ها به اتمام رسیده و بتوانند وارد چرخه اقتصادی شوند.
فلاح نژاد با بیان اینکه 10 درصد اعتبارات عمرانی با شرایط خاصی می تواند در اختیار طرح های جدید قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که نتوانیم برای شهرستان پروژه های ملی تعریف کنیم، نمی توانیم شاهد رشد و توسعه و پیشرفت های قابل توجهی در شهرستان باشیم.
وی با اشاره به سهم کم شهرستان سلسله از اعتبارات عمرانی و وجود طرح های نیمه تمام بسیار در این شهرستان، تصریح کرد: باید طرح های نیمه تمام شهرستان را بر اساس درصد پیشرفت فیزیکی اولویت بندی کرد و در این میان با توجه به 2 سفر اخیر استاندار لرستان به شهرستان و طرح های تصویبی این سفرها، باید مصوبات این سفرها برای اجرایی شدن در اولویت قرار گیرند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.