به گزارش خبرنگار ایرنا، عالی رستمیان روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در حکومت جمهوری اسلامی ایران که مظهر مردم سالاری دینی است قطعا حضور گسترده ملت و شرکت در تعیین سرنوشت خود منجر به اقتدار بیش از پیش کشور، تامین امنیت، رفع تهدیدها و ایجاد ثبات و آرامش در کشور خواهد شد.
بیانیه می افزاید: در شرایط فعلی که دشمن تلاش بر منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات از طریق پاشیدن بذر ناامیدی و ایجاد سیاه نمایی و تحقیر دستاوردهای نظام را دارد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمادی از همبستگی ملی خواهد بود و اقتدار و ثبات نظام را ضمانت خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: بی شک رقابت های انتخاباتی پس از اعلام نتایج باید به صحنه رفاقت و همدلی تبدیل شود چرا که برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است و همه باید پس از اعلام نتایج در جشن ملی و حماسه بزرگ مردمیِ ایرانیان، سهیم باشیم.
فرماندار سلسله نیز گفت: دشمنان سعی دارند تا با ایجاد تردید در دل ملت انقلابی و تشویق آنان به پرهیز از مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود، پایه های نظام و انقلاب را از درون سست کنند و بی شک در چنین شرایطی حضور گسترده ملت در انتخابات، خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
قدرت الله فلاح نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت مردم به حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق های رای، افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی نشانه همراهی و همدلی آنها با نظام، آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، شعور بالای سیاسی و احساس مسئولیت در قبال سرنوشت کشور است.
وی اظهار داشت: ملت ایران همواره با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای، ضمن خلق جلوه هایی باشکوه از مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان را مایوس کرده و مسیر اعتلا، پیشرفت و حرکت عمومی کشور به سمت اهداف والای انقلاب و نظام را هموار ساخته اند.
فرماندار سلسله با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و با حضور حداکثری شهروندان در شهرستان سلسله اندیشیده شده است، تصریح کرد: در امر برگزاری انتخابات شهرستان حدود سه هزار نفر هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان سلسله، عنوان کرد: در شهرستان سلسله در مجموع 114 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که از این تعداد، 35 شعبه شهری و 79 شعبه روستایی است.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر برگزار می شود.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.