در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنج شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: نامزدهای انتخاباتی مسئولانه به صحنه آمدند و در هفته های اخیر با فعالیت های تبلیغی دیدگاه ها و برنامه ها مطرح شده و اینک نوبت مردم است که بلوغ سیاسی خود را به منصه ظور بگذارند و با ارایشان در سرنوشت کشور سهیم شوند.
بیانیه می افزاید: مشارکت حداکثری درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شورانگیزترین حماسه ملی را رقم می زند و در انتخابات قبل ملت بزرگ ایران نشان داده اند که همواره حافظ انقلابشان هستند و غرورآفرینی می کنند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در موسم انتخابات از مردم شهید پرور و فهیم استان مرکزی انتظار می رود، با حضور پر شور در پای صندوق های رای 'برنده اصلی' انتخابات باشند و بار دیگر به بهترین شکل سندی از مردم سالاری دینی را ثبت کنند.
بیانیه می افزاید: رقابت های انتخاباتی پس از اعلام نتایج باید به رفاقت تبدیل شود چرا که برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است و همه باید پس از اعلام نتایج در جشن ملی و حماسه بزرگ مردمیِ ایرانیان، سهیم باشیم.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این بیانیه عنوان شده است: حضور حداکثری، به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، به رخ کشیدن اندیشه نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل چشم سیاستمداران دنیا است و ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخاب 'دوازدهم ' موجبات افزایش عزت ملت و قدرت ملی را فراهم می آورند.
بیانیه می افزاید: انتخابات، صحنه درخشش ملت ایران و حماسه عظیم مردمی است و در روز جمعه ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان مرکزی، با انتخاب اصلح، انتخابات را به صحنه شور و شعور و دفاع جانانه از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تبدیل می کنند و موجبات شرمساری بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم خواهند کرد.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این بیانیه افزودند: عظمت ملت ایران و آزادی موجود در نظام اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و مشارکت مستمر و مصمم مردم در دوره های مختلف انتخابات و عرصه های مهم انقلاب اسلامی است.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
1955/6013/خبرنگار: مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.