به گزارش خبر آنلاین لرستان: دبیرکل انجمن پیروان ولایت ضمن تشکر از اصحاب رسانه وتبریک فرا رسیدن ایام رجبیه گفت :افتخار ما لرستانی بودن است که اولین گام برای توسعه لرستان را باید خودمان برداریم لذا دلیل برگزاری این نشست در خرم آباد استفاده از ظرفیت دوستان و فعالان این حوزه در استان می باشد به نحوی که بیشترین استفاده از این فرصت سهم لرستان شود.

محمدرحمان سالاری تشریح کرد:قوم لر هرگز پشتیبان هم نبوده اند پس بیایید با یکی شدن را در این پویش تا انتها پشتیبان هم باشیم. هدف ما این ست که صدای ملت ایران در انتخابات باشیم لذا آینده و آغازگر این پویش شما هستید. در این پویش هیچ شخص سیاسی و ارگان خاصی نقش ندارد و کاملا مردمی ست و این پویش متعلق به هیچ جناحی نیست بلکه پیرو ولایت فقیه و مردمی بوده و تا انتها نیز مردمی خواهد ماند.

دبیرکل انجمن جمعیت پیروان ولایت خبر داد: 22 استان از کشور در خصوص انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و در 110 شهر از کشور مسوولین انتخاباتی آمادگی کامل دارند. وی تعداد اعضای پویش را حدود 500هزار نفر اعلام کرد. به گفته محمدرحمان سالاری این انجمن با یک برنامه ریزی پانزده ساله به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617846
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.